Gazeta.ua: Німець не чекає українця з хорошим авто - автоексперт Чумаченко Артем про вживані авто зі США як тренд

Німець не чекає українця з хорошим авто - автоексперт про вживані авто зі США як тренд

 

Коли на дорогах України з'явились перші "євробляхи" - українці зрозуміли: це шанс на доступну іномарку. З тих пір тема транспортних засобів на іноземній реєстрації потроху "окласичилась" і перейшла з розряду мейнстріму на другий план. Та не встиг охолонути попит на "єврокари", а їм коаліцію склала нова течія "бюджетного" автобізнесу - "авто з США".

 

Gazeta.ua поспілкувалась з представниками компанії, що возить машини зі Штатів. Тож "що це", чи ліпше за "євробляхи" і як краще придбати машину з-за океану — розповів Артем Чумаченко, старший менеджер компанії Carexpress.

 

Коли автомобілі з США стали привабливими для українського покупця?

Після 2014 року автоімпортери-монополісти втратили надлишковий вплив на наші закони. До 2016 року везти іномарку "з рук" в Україну було невигідно. У 2016 році влада прийняла закон, що зробив розмитнення транспортних засобів на іноземній реєстрації доступнішим. Чи не головне нововведення — зменшили акцизний збір.

Наприклад, якби ви спробували розмитнити авто з-за кордону до 2016-го року, що коштує 10 тисяч доларів, розмитнення вам би обійшлося в 5-7 тисяч доларів. Залежно від транспортного засобу, його характеристик.

Після законотворчих нововведень, розмитнення здешевили чи не на половину. З тих пір така ситуація спровокувала не аби який інтерес людей до автомобілів на іноземній реєстрації.

 

Чому саме авто зі Штатів стали серед найпопулярніших?

З 2016 року, в Україну активно повезли машини, які їздили по якісних дорогах. Люди почали брати альтернативу "древнім"      моделям. Нарешті чи не всі отримали можливість купувати комфортні, навіть люксові авто за доступні гроші.

Хоча в Америці можна купити навіть Daewoo Lanos. Але ж це буде Ланос, що суттєво відрізняється від тих, що виготовляли у східній Європі і для Європи. Це буде "чистий кореєць", сконструйований для американського ринку. Американський автопром дає гарантію на машини до 160 тисяч кілометрів. І чи не це зумовлює необхідність серйознішого підходу. Машину для Заходу комплектують деталями, що мають топові показники якості. Наприклад, деякі моделі VolksWagen, для європейського ринку, комплектували певними автоматизованими коробками передач DSG. На неї немало скарг, мовляв вона "ходить" 40 тисяч кілометрів і починає "сипатись". Середній ціновий показник її ремонту - 750 доларів США. На "Америку" такі не ставлять, а застосовують якісніші японські механічні модулі.

Тож якщо автовиробник захоче "спростити" собі життя шляхом оснащення транспортних засобів неякісними модулями— "гарантійщики" можуть "замучитись" ремонтувати автомобілі через гарантію на 100 тисяч миль.

 

Які переваги купівлі авто саме в США?

Американці, зазвичай, не приховують правду стосовно машин. У їхніх авто чесні пробіги. Адже американці повинні проводити певні технічні огляди, бо, зокрема, мають багато лізингових авто.

Історія машини записується. Її можна купити і ознайомитись, вивчити. Коштує ця інформація близько 2,5 доларів. Цим займаються різні служби. Одна з таких — Carfax. Немало можна "прочитати" з таких документів.

Наприклад, якщо хтось скрутить пробіг — по карфаксу можна це вирахувати. До речі за "скрутку" пробігу в США - кримінальна відповідальність.

Ось зайшли на сайт, дивимось деталі з Carfax (експерт демонструє роботу програми через комп'ютер, ред.). Ось вказаний один з власників машини, описане її обслуговування: "14 тисяч миль — виїхав з салону, 39 тисяч миль — пройшов "інспекшни", поміняв фільтри", - і так далі. Відгуки є, ДТП задокументовані, кількість власників.

 

Яка тенденція попиту на авто з США?

Ми бачимо стабільне зростання інтересу клієнтів до цих машин. Воно не стрімке, але стабільно прогресивне.

На нашому бізнесі вже й інші заробляють. Люди почали перепродавати такі автомобілі. Дехто в нас замовляє машини, сам ремонтує їх і продає.

 

Які автомобілі з Америки найпопулярніші серед українців?

Вже кілька років серед найпопулярніших - Ford Fusion. Це — американська версія Ford Mondeo.

 

Чому найпопулярніша саме ця модель і чи не вигідніше купувати іномарки на внутрішньому ринку?

У 2016 році, на внутрішньому ринку України Ford Fusion (Mondeo) коштував близько 17-20 тисяч доларів, представницьке авто бізнес класу. Як показали розрахунки і практика, з нашими послугами виходить значно дешевше.

Ми машину в США купуємо, сюди привозимо, розмитнюємо, ремонтуємо і передаємо клієнту. Попри немалий шлях, автомобіль споживачеві коштуватиме $11-12 тисяч. Різниця суттєва, близько $6-9 тисяч порівняно з пропозиціями на внутрішньому ринку. Ось чому люди масово почали їх замовляти.

Трійка найпопулярніших не нових машин з США серед українців?

Найчастіше замовляють Ford Fusion, Volkswagen Jetta і Volkswagen Passat.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Евробляхи" в Украине: скандальное интервью Игоря Моляра и Чумаченко Артема CAREXPRESS

 

Чим американські версії машин відрізняються від європейських?

Двигуна і підвіска — нічим. Зазвичай, вони відрізняються кузовними елементами. Певні моделі — на кілька міліметрів різні за довжиною. Наприклад, двері від американського Passat не підійдуть до європейської версії Volkswagen.

"Американський бампер" відрізняється від європейського хоча б тим, що у США, згідно з ГОСТом, передній бампер машини дещо випуклий, порівняно з європейською версією. Так вирішили, бо подумали, що пішоходу, у разі ДТП, буде легше падати на капот, якщо виріб більше виступатиме відносно передньої частини автомобіля.

А загалом, принаймні Hyundai, BMW і VW Golf - майже однакові. До речі, один з Golf яскраво продемонстрував різницю в кузові між американськими і європейськими версіями. Нам потрібен був новий бампер для заміни, в Європі ми так і не знайшли деталь, яка б підійшла. Навіть Audi, який роблять в Німеччині, для американського ринку все одно дещо відрізняється від версій для Європи.

Хоча, наші люди проблем в цьому можуть не бачити. При бажанні "пиляють, точать" і пристосовують потрібні елементи.

 

 

Чи потрібно машини з США адаптувати до наших доріг?

Так. Для того щоб поставити автомобіль на облік, треба отримати сертифікат відповідності. В Україні є певні норми, стандарти, яким повинен відповідати транспортний засіб.

Чи не найбільша різниця — у "американців" задній "поворотник" червоний. А згідно з нашими законами, він повинен бути жовтим.

Також не у всіх американських машин є дублювальний сигналізатор повороту. Такий має бути встановлений в переднє крило автомобіля, або в дзеркало.

Відрізняється й пучок світла. А точніше — кут. "Американське світло" налаштоване на світіння вище, бо їхні дорожні знаки розташували "вгорі", порівняно з Європою.

Крім того, повинна бути встановлена задня протитуманна фара. В американських машин її немає.

Але навіть з витратами, що можуть бути спровоковані цими "розбіжностями", машина все одно буде на 5-6 тисяч дешевша, порівняно з внутрішнім ринком.

Наприклад Volkswagen Tiguan чи Passat. Ці моделі ми можемо "реалізувати" за 12 тисяч доларів. В Європі свіжу модель навряд знайдете менше ніж за 17 тисяч доларів.

Не треба забувати і про те,що європейська комплектація салону — часто простіша. Шкіряні салони, камера заднього огляду — "рідкий гість" на європейських версіях машин. Європейці прагматичні, не надто тяжіють до таких опцій.

 

Невже справді складно знайти відносно новий, хороший і недорогий автомобіль в Європі?

Зазвичай європейці продають свої авто з немалими пробігами. Машина, що накатала 20-30 тисяч кілометрів коштуватиме, можливо, й дорожче ніж в українському автосалоні. Європейці дешево свої хороші машини з невеликими пробігами не продадуть. Можна купити "якийсь" дизель з 300-400 тисяч кілометрів пробігу, але все одно й за такий потрібно буде віддати близько 17 тисяч доларів. Американець коштуватиме "в районі" 12 тис. доларів.

"Німець" не чекає українця з хорошим автомобілем "за безцінь". А хороший продаватиме дорого.

Між тим, бувають неприємності пов'язані з "євробляхами". Для прикладу, клієнту привезли Opel Astra на європейській реєстрації. В нового власника не було на руках задокументованої історії машини. Не одразу з'ясували, що там стояв двигун від іншої моделі - Opel Vectra. Коли ставила машину на облік, її забракували.

Історію машини в Європі нелегко відслідкувати.

 

Чи вигідно самому везти авто з США?

Для того, щоб зареєструватись на аукціонах, на яких в Штатах продають машини, вам потрібен депозит. Ми, фірма, зареєстровані як дилери. Є аукціонний збір. Для дилерів на $3 тисячах ця сума — 400-450 доларів. Для приватної особи - 750 доларів.

Є нюанси стосовно оплат. Наприклад ви перевели кошти, а отримувач їх не бачить. Куди дзвонити, що робити? Робота з Америкою не проста, там люди вузькоспеціалізовані.

Далі внутрішнє переміщення по США. Вам потрібен буде трак, автопоїзд. Наприклад, купили ви машину в Колорадо, найближчий порт — в Каліфорнії. Треба подолати близько 2 тисяч кілометрів. З чого почати, як везти?

Автомобілі збирають на спеціальних майданчиках, ярдах. Там формують контейнери. Треба знати на який везти. А якщо авто загубиться, що робити? Форс-мажори потрібно "якось" вирішувати, а вони реальні. Кілька років тому, в США був серйозний буревій. Наші авто вже були в порту і нам довелось евакуювати машини всередину країни, щоб не втратити їх.

Між тим, у 2017-2018-х роках було немало скарг щодо псевдо-американських компаній, що обманули людей. Вони зібрали з жертв завдатки і зникли з грошима.

Загалом - таку справу доцільно довірити спеціалістам. Навіть якщо ви самі все зробите без посередника, все буде гладко і вдало, суттєвої грошової різниці не факт що буде.

 

Скільки коштував найдешевший автомобіль, який ви придбали в США?

Найдешевший що ми викупили - Chevrolet Sonic, для "Європи" його називають Aveo. Був досить "свіжий", віддали 950 доларів. "З усім", зокрема й ремонтом — обійшовся у 5800 доларів.

 

Які найдорожчі авто з США ви купували?

Спорткари, небиті. Топові коштували близько $100 тисяч.

 

 

 

 

 

 

 

 

Назад к списку новостей
Оформить заявку Найти авто

Мы всегда на связи!

наверх